Hostellissa uloskirjautuminen eli check-out tapahtuu klo 10.00 mennessä ja hotellissa klo 12.00 mennessä. Myöhäisempi check-out on mahdollinen lisämaksusta varaustilanteemme mukaan. Kysythän tarvittaessa tilannetta vastaanotostamme.
Usein kysytyt kysymykset
Voinko saapua majoittumaan vastaanoton ollessa suljettuna?
Kyllä! Sisäänkirjautuminen onnistuu myös vastaanoton aukioloaikojen ulkopuolella. Muistathan kuitenkin ilmoittaa tästä vastaanottoomme mielellään jo varausvaiheessa.
Oheisen kartan vihreä nuoli osoittaa sisäänkäynnin sijainnin. Punaisen ulko-oven oikealla puolella on musta laite, johon vastaanotostamme saatu viisinumeroinen koodi näppäillään ja pääsette ulko-ovesta sisäpuolelle. Vastakkaisella seinällä on harmaa avainkaappi. Teillä on puoli minuuttia aikaa ottaa nimellänne varustettu kirjekuori kaapista. Mikäli ette jostain syystä heti löydä avainkaappia ja se ehtii lukittua uudelleen, aloittakaa alusta ja näppäilkää koodi uudelleen ulko-oven vieressä olevaan mustaan laitteeseen.
Pidättehän huoneen avainta mukananne. Sillä pääsette kulkemaan majoitusrakennuksenne ulko-ovesta vuorokauden ympäri. Muistattehan myös täyttää kuoresta löytämänne majoituskortin ja palauttaa sen vastaanottoomme viimeistään lähtiessänne. Hoidattehan ystävällisesti myös maksun vastaanottomme seuraavana aamuna.
Minne voin pysäköidä auton?
Linnasmäellä on runsaasti maksutonta pysäköintitilaa sekä muutama maksullinen (5 €/vrk/hybridiauto ja 10 €/vrk/täyssähköauto) sähköauton latauspiste. Pysäköintialue on valaistu ja siellä on kameravalvonta, mutta auto on silti asiakkaan omalla vastuulla. Talvella asiakkaillemme löytyy muutama auton lämmitykseen tarkoitettu pistorasia, joista voit kysyä lisätietoa vastaanotosta.
Miten toimin, jos minulla on aikainen lähtö?
Pyydämme ilmoittamaan vastaanottoomme aikaisesta lähdöstä etukäteen, jotta voimme ohjeistaa avaimen palautuksen.
Voinko jättää matkatavaroita säilytykseen?
Totta kai, matkatavaroillesi löytyy säilytystilaa. Vastaanottomme auttaa mielellään asiassa.
Voiko huoneissanne majoittua lemmikin kanssa?
Valitettavasti hostellissamme ja hotellissamme ei ole lemmikkihuoneita. Opaskoira on sallittu.
Saavatko alaikäiset majoittua Linnasmäessä?
Meille ovat myös alaikäiset majoittujat tervetulleita, mutta tarvitsemme kuitenkin huoltajalta etukäteen vapaamuotoisen suullisen/kirjallisen suostumuksen.
Miten toimin, jos kadotan huoneen avaimen?
Asiasta tulee viipymättä ilmoittaa vastaanottoomme. Mikäli tämä tapahtuu vastaanottomme aukioloaikojen ulkopuolella, pyydämme soittamaan THV-Turvapalveluiden Hälytysvalvontaan 02 284 6999, josta saa tilattua maksullisen oven avauksen.
Onnistuuko laskutus?
Laskutusta varten pyydäthän sähköisen sopimuspohjan vastaanotostamme info@linnasmaki.fi tai myyntipalveluistamme sales@linnasmaki.fi.
Miten toimin, jos haluan peruuttaa varaukseni?
Varauksen peruutus hoituu parhaiten samaa reittiä, jota kautta varaus on alun perin tehty. Epäselvissä tapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä vastaanottoomme, jotta voimme neuvoa peruutuksen teossa. Peruutukset voi pääsääntöisesti hoitaa veloituksetta tulopäivää edeltävänä päivänä klo 18.00 mennessä, ellei toisin ole sovittu (ryhmävaraukset).
Mikä on Hostellikortti?
Hostellikortilla sekä Hostellijärjestön jäsenjärjestön kortilla saat 10 % alennusta kaikista hostellihinnoista. Hostellikortin voit ostaa Suomen Hostellijärjestön sivuilta ja sillä saat myös paljon muita etuja Suomessa. Katso ajankohtaiset edut.
Onko Linnasmäessä kahvilaa tai ravintolaa?
Linnasmäessä on sekä kahvila että ravintola, joissa on anniskeluoikeudet. Ravintolassamme tarjoillaan lounasta maanantaista perjantaihin klo 11.00–13.00 (muut ruokailut tilauksesta). Vastaanoton yhteydessä on myös pientä kahvilamyyntiä iltaisin ja hostellin aulasta löytyy virvoitusjuoma-automaatti.
Missä on lähin pankkiautomaatti ja kauppa, entä ravintola?
Lähin kauppa, Tampereentien Prisma, sijaitsee noin kilometrin päässä. Siellä on myös pankkiautomaatti, apteekki sekä Hesburger. Orikedon Tavernaan on matkaa 400 metriä.
Mistä tiedän, mitä tapahtumia tai tekemistä Turussa on?
Lähes kaikki Turun ja lähikuntien tapahtumat, nähtävyydet ja tekemiset löytyvät VisitTurun verkkosivuilta. Vastaanottomme henkilökunta auttaa mielellään ja kertoo kohdevinkkejä päiväretkelle tai auttaa mahdollisissa lippu- tai ravintolavarauksissa. Vastaanotostamme saat myös ajankohtaisia esitteitä sekä karttoja.
Mikä on kätevin tapa mennä keskustaan?
Tarkimman ja ajankohtaisimman tiedon aikatauluista ja bussireiteistä löydät Fölin nettisivuilta tai Fölin reittioppaasta.
Miten saan tilattua taksin?
Lounais-Suomen Taxidatan numero on 0200 100 41. Vastaanottomme henkilökunta auttaa mielellään taksin tilaamisessa.
Varaa
majoitus
Kätevästi verkossa
Soita
meille
+358 2 412 3500
Löydä
meille
Lustokatu 7, 20380 Turku
Myynti-
palvelu
+358 2 412 3501