Usein kysytyt kysymykset

Mitkä ovat check-in ja check-out kellonajat?

Mitkä ovat check-in ja check-out kellonajat?

Kesäkaudella (1.6.–31.8.) sekä hostellissa että hotellissa sisäänkirjoittautuminen eli check-in aika on klo 14 -21.30. Muulloin toivomme, että saapuminen tapahtuu ennen vastaanoton sulkemista eli klo 15.30 mennessä. Sisäänkirjoittautumisen jälkeen avaimella pääsee kulkemaan huoneeseen kellonajoista riippumatta.

Luonnollisesti myös aikainen check-in onnistuu varaustilanteestamme riippuen. Aukioloaikojemme ulkopuolella tapahtuva check-in eli myöhäinen sisäänkirjoittautuminen onnistuu myös mainiosti. Ilmoitathan asiasta vastaanottoomme mielellään jo varausvaiheessa.

Hostellissa uloskirjoittautuminen eli check-out tapahtuu klo 10 mennessä ja hotellissa klo 12 mennessä. Myös myöhäisempi check-out on mahdollinen varaustilanteestamme riippuen. Kysythän tarvittaessa tilannetta vastaanotostamme.

Voiko majoittumaan saapua vastaanoton ollessa suljettuna?

Voiko majoittumaan saapua vastaanoton ollessa suljettuna?

Ilman muuta majoittuminen onnistuu myös vastaanoton aukioloaikojen ulkopuolella. Muistathan kuitenkin ilmoittaa tästä vastaanottoomme mielellään jo varausvaiheessa.

Tästä löydät ohjeet myöhäisempää saapumista varten.

Minne auton voi pysäköidä?

Minne auton voi pysäköidä?

Linnasmäellä on runsaasti maksutonta parkkitilaa sekä muutama maksullinen sähköauton latauspiste. Parkkialue on valaistu ja kameroin valvottu mutta auto on silti täysin asiakkaan omalla vastuulla. Talvella asiakkaille löytyy muutama auton lämmitykseen tarkoitettu pistorasia.

Miten hostelli eroaa hotellista?

Saako huoneeseen tuoda lemmikkieläimiä?

Miten toimia, jos on aikainen lähtö?

Pyydämme ilmoittamaan vastaanottoomme aikaisesta lähdöstä etukäteen, jotta voimme ohjeistaa avaimen palautuksen.

Voiko matkatavaroita jättää säilytykseen?

Voiko matkatavaroita jättää säilytykseen?

Ilman muuta matkatavaroille löytyy säilytystilaa. Vastaanottomme auttaa asiassa mielellään.

Saavatko alaikäiset majoittua Linnasmäessä?

Saavatko alaikäiset majoittua Linnasmäessä?

Meille ovat myös alaikäiset majoittujat tervetulleita, mutta tarvitsemme kuitenkin huoltajalta vapaamuotoisen suullisen/kirjallisen suostumuksen.

Miten toimin, jos kadotan huoneen avaimen?

Miten toimin, jos kadotan huoneen avaimen?

Asiasta tulisi viipymättä ilmoittaa vastaanottoomme. Mikäli tämä tapahtuu vastaanottomme aukioloaikojen ulkopuolella, pyydämme soittamaan THV-Turvapalveluiden Hälytysvalvontaan 02-284 6999, josta saa tilattua maksullisen oven avauksen.

Onnistuuko laskutus?

Onnistuuko laskutus?

Jälkilaskutusta varten tulee yrityksen solmia kanssamme laskutussopimus. Pyydämme ystävällisesti huomioimaan, että sopimuksen luominen kanssamme kestää 1-5 arkipäivää. Pidätämme oikeuden olla solmimatta sopimusta, mm. mikäli yrityksellä on maksuhäiriöitä tai annetut tiedot ovat virheellisiä. Laskutuslisämme on 5€/lasku. Pyydäthän sähköisen sopimuspohjan vastaanotostamme info@linnasmaki.fi tai myyntipalveluistamme kokouspalvelut@linnasmaki.fi

Miten toimin, jos haluan peruuttaa varaukseni?

Miten toimin, jos haluan peruuttaa varaukseni?

Varauksen peruutus hoituu parhaiten samaa reittiä, jota kautta varaus on alun perin tehty. Epäselvissä tapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä vastaanottoomme jotta voimme neuvoa peruutuksen teossa. Peruutukset voi pääsääntöisesti hoitaa veloituksetta tulopäivää edeltävänä päivänä klo 18 mennessä, ellei toisin ole sovittu (ryhmävaraukset).

Mikä on Hostellikortti?

Mikä on Hostellikortti?

Hostellikortilla sekä Hostellijärjestön jäsenjärjestön kortilla saat 10 % alennusta kaikista hostellihinnoista. Hostellikortin voit ostaa netistä Suomen Hostellijärjestön sivuilta. Hostellikortilla saat myös paljon muita etuja Suomessa. Täältä löydät ajankohtaiset edut.

Onko Linnasmäessä kahvilaa tai ravintolaa?

Onko Linnasmäessä kahvilaa tai ravintolaa?

Linnasmäestä löytyy sekä kahvila että tilausravintola. Kahvila on pääsääntöisesti avoinna arkisin klo 8-14.30 ja ravintolassa tarjoillaan lounasta arkisin klo 11–13 (muut ruokailut tilauksesta). Kesäisin vastaanoton yhteydessä on kahvilamyyntiä myös iltaisin ja hostellin aulasta löytyy virvoitusjuoma-automaatti.

Missä on lähin pankkiautomaatti ja kauppa, entä ravintola?

Missä on lähin pankkiautomaatti ja kauppa, entä ravintola?

Lähin kauppa (n. 1 km) on Tampereentien Prisma ja sieltä löytyy myös Nosto-automaatti, apteekki sekä Hesburger.

Lähin ravintola on Orikedon Taverna, jonne matkaa on vain 400m.

Mistä tiedän, mitä tapahtumia/tekemistä Turussa on?

Mistä tiedän, mitä tapahtumia/tekemistä Turussa on?

Lähes kaikki Turun ja lähikuntien tapahtumat, nähtävyydet ja tekemiset löytyvät VisitTurun omilta sivuilta. Vastaanottomme auttaa mielellään jakaen käyntivinkkejä, auttamalla mahdollisissa lippu-/ravintolavarauksissa sekä vastailemalla kysymyksiin. Vastaanotostamme saat myös ajankohtaisia esitteitä sekä karttoja.

Live like a local

Kävelykierrokset Turussa

Mikä on kätevin tapa mennä keskustaan?

Mikä on kätevin tapa mennä keskustaan?

Keskustaan pääsee näppärästi busseilla 14, 15, 22, 22A, 401, 403, 55 ja 56. Matka kestää noin 15 min ja aikataulut löytyvät vastaanotostamme. Keskustaan on kuitenkin vain runsas 4 km ja kaunista jokireittiä pitkin sinne on mukava mennä vaikka kävellen. Kesäisin matkan voi taittaa vuokrapyörällä. Lisää tietoa busseista löydät Yhteystiedot-sivuiltamme.

Miten saan tilattua taksin?

Miten saan tilattua taksin?

Turun alueella operoi useampi alan yritys. Esimerkiksi Lounais-Suomen Taxidata 02 100 41 ja Safe Taxi 044 4000 100. Vastaanottomme auttaa mielellään taksin tilaamisessa.